7/18 Champion Select Issues

First Riot Post
Comment below rating threshold, click here to show it.

rafaelinux

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

07-18-2011

I'm wondering why the F.. did I just log out....


Comment below rating threshold, click here to show it.

allo

Member

07-18-2011

anyone actually able to get to the normal/ranked queues?


Comment below rating threshold, click here to show it.

iHubbcap

Junior Member

07-18-2011

Quote:
Originally Posted by Soupish View Post
Go fapsturbate.
lol, but i can't.

I only **sturbate to LoL!


Comment below rating threshold, click here to show it.

KaotikIllusion

Senior Member

07-18-2011

Quote:
Originally Posted by Sour Defense View Post
stfu idiots. 1hr log in que..wtf is this bull**** Riot? You take us for ****ing fools Riot? Fix this **** now.
This guy is clearly super mad.
Mad people cuss too much.


Comment below rating threshold, click here to show it.

MadeAllMetal

Junior Member

07-18-2011

Quote:
Originally Posted by rafaelinux View Post
i'm wondering why the f.. Did i just log out....
lol


Comment below rating threshold, click here to show it.

NightmareTaco

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

07-18-2011

Yay it went from an hour wait to a 20 min wait. Progress!


Comment below rating threshold, click here to show it.

lvlellovv

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Member

07-18-2011

haha now even practice games are disabled hahahahah


Comment below rating threshold, click here to show it.

Zergyzz

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

07-18-2011

Quote:
Originally Posted by Sarg338 View Post
It's not that I'm always right.

It's just that you're always wrong.
I lol'd when i saw what he replied to in teh Quote action..... LMFAO he did have to have the childish last words WOW ┻━┻ ︵ヽ(`Д?)ノ︵ ┻━┻ TANTRUM POWERS ACTIVATE!!!!!!!!!!!!!!


Comment below rating threshold, click here to show it.

cloud123888

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Member

07-18-2011

Quote:
Originally Posted by DrX6x View Post
so an hr wait another hr off my boost that's 3 hrs gone
or
800 ip
u do know that they pause ur boosts during downtime right, mine should be at about 22 hours when i log back on


Comment below rating threshold, click here to show it.

lvlellovv

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Member

07-18-2011

Quote:
Originally Posted by NightmareTaco View Post
Yay it went from an hour wait to a 20 min wait. Progress!

it doesn't matter you can't play once you get in anyways