conta suspensa

12
Comment below rating threshold, click here to show it.

Andy Ashe

Junior Member

04-23-2011

Ola meu sumoner andy ashe ,e nao consigo entrar mas no jogo por que foi suspensa, alegando que eu tinha deslogado.Mas o verdadeiro motivo foi que faltou luz em minha residencia e meu computador desligou.

Gen Skywalker

Junior Member

06-05-2011

Minha acc tbm foi Suspensa, isso n tem volta?

DuMorro

Junior Member

08-11-2011

eu tb tem como desbanir a conta ??

Zeetbr

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Junior Member

08-11-2011

eu acho que quando acontece algum ban tem que esperar algum tempo... segura as pontas a?, pq eu ja deixei de jgar carios games por causa de problemas, mas nunca levei ban em que eu nao pudesse entrar...

Pyrozen

Senior Member

08-11-2011

Nao ha conserto para isso, eu mesmo sei que eh uma merda quando falta luz em casa e perco um jogo por isso, vai te que esperar um tempo.

Pudindedoce

Junior Member

09-13-2011

Quando vc tem a conta suspensa (banida) voce tem q esperar um dia , isso acontece qndo vc sai do jogo e o povo te denuncia ai vc leva "ban" (:

hnfghb

Junior Member

10-15-2011

aqui tava jogando uma partida no final a minha luz acabou quando volto tomeie um banm de 3 mes e tava chegando perto de compra o heroi q tanto queria

Guiantonio

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

10-15-2011

OH GOD BR THREAD, KILL IT WITH FIRE!
JK, i am brazillian too, but guys at least use google to translate so people can help.
Eu tbm so br, mas usa google tradutor pelo menos se vcs querem ajuda.

OmGBola

Junior Member

11-21-2011

Please help me I had a little problem on the PC (computer) and ended up alone and gave exit off the game and when I turned the pc back he went into the play and continued so after I left the game an announcement that he his etava the account banned but the ban was not intentional was for computer problems and not by the output will please release my own account my email-hoorasboolas@hotmail.com

OmGBola

Junior Member

11-21-2011

Please help me I had a little problem on the PC (computer) and ended up alone and gave exit off the game and when I turned the pc back he went into the play and continued so after I left the game an announcement that he his etava the account banned but the ban was not intentional was for computer problems and not by the output will please release my own account my email-hoorasboolas@hotmail.com

12