Champion Sneak Peek: Maokai, the Twisted Treant

First Riot Post
Comment below rating threshold, click here to show it.

Terothseki

Junior Member

02-10-2011

i bet hes an AP tank

malphite + singed + fiddle = moaki
tank + tank/mage + mage = tankmage

btw ryze is thorn mage and moaki/treebeard/rooftrellen is gonna be epic


Comment below rating threshold, click here to show it.

SirShanksAlot

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Member

02-10-2011

Will ignite be super effective?


Comment below rating threshold, click here to show it.

RenoFox

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

02-10-2011

Deadwood?


Comment below rating threshold, click here to show it.

krak is bad

Junior Member

02-10-2011

Im glad to see that Riot is really branching out in the champion creation.

Dunno if that was already used, not going through 170 pages.


Comment below rating threshold, click here to show it.

Bljurg

Senior Member

02-10-2011

Quote:
Originally Posted by ByronicHero View Post
Sometimes, when you look at the League of Legends champion lineup, it’s easy to feel like you’ve seen it all...
Yes, boobs and more boobs... great for your average 13-14 year old delinquent in the making.
Quote:
But there’s something that this next champion has that none of them do: roots.
Boo... wait... is it roots, I thought i read roots instead of boobs! I DID ! O_O Finally...
Quote:
That’s right, while you may have been engaged in epic, pitched battles with trolls, gargoyles, ogres, scarecrows, minotaurs, mummies, and mutant armadillos, I bet you’ve never had to fight a tree before!
Unfortunately the ratio of fantastic (I dare say interesting) creatures to uninteresting female breastsurgery commercial models is waaaay low...
Yeah, I'm trolling now on purpose... don't let me waste your intro though, this game's champion design got that bad i'd support anything new that doesn't have boobs. This champ looks interesting enough.


Comment below rating threshold, click here to show it.

5 Dollar Holler

Member

02-10-2011

A living tree?

How much will he be based on Deadwood from HoN?
How much will be based on Rooftrellen from DotA?

I wouldn't be surprised if at least 3 of the 4 abilities are taken from the above two heroes.


Comment below rating threshold, click here to show it.

Ragge24

Junior Member

02-10-2011

Is this going to be just like Treant protektor from DotA?


Comment below rating threshold, click here to show it.

TinmanxHeartless

Junior Member

02-10-2011

Quote:
Originally Posted by HaRpEr8 View Post
yeah this isnt from HON at all lol
Lmao i said the other day ' Oh yay another OP Dead Wood ROFL'


Comment below rating threshold, click here to show it.

FenrirBigBadWolf

Member

02-10-2011

Quote:
Originally Posted by Auschquitz View Post
A living tree?

How much will he be based on Deadwood from HoN?
How much will be based on Rooftrellen from DotA?

I wouldn't be surprised if at least 3 of the 4 abilities are taken from the above two heroes.
He will probably have 1 of each to balance it out =P


Comment below rating threshold, click here to show it.

Martinoes

Junior Member

02-10-2011

Quote:
Originally Posted by iDrugDealer View Post
Ogres? Who's an ogre?
I don't know for sure but I personally find Sion kind of Ogre-ish, or Dr. Mundo :/