Demacia Needs Heroes

First Riot Post
Comment below rating threshold, click here to show it.

thewolfknight52

Senior Member

02-11-2013

PBE patch didn't have Quinn in it. I am severely disappointed.


Comment below rating threshold, click here to show it.

Merce in trainin

Senior Member

02-11-2013

Quote:
Originally Posted by stealthunicorn View Post
PBE patch didn't have Quinn in it. I am severely disappointed.
I think a lot of us are to be honest. Parrot why you do this to us? :'(


Comment below rating threshold, click here to show it.

Kia Fleur

Member

02-11-2013

Quote:
Originally Posted by Merce in trainin View Post
I think a lot of us are to be honest. Parrot why you do this to us? :'(
I understand getting us interested but this is just annoying. We all like the pages and maybe if they were planning on waiting a week they should have released the pages one at a time (don't shoot me guys).

IronStylus, was there a reason you guys did it this way or did the gap and hoard of impatient players not occur to you? Did you guys expect a different response or something? I kinda want to know why you it was decided that we needed a gap between the pages and the PBE release.


Comment below rating threshold, click here to show it.

Evolnemesis

Senior Member

02-11-2013

A Q name!


Comment below rating threshold, click here to show it.

KibaWolf04

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

02-11-2013

So Ashe and Swain have a baby...thus Quinn and Val are born! lol


Comment below rating threshold, click here to show it.

Stealth Cupcake

Senior Member

02-11-2013

Yay, Quinn is coming!


Comment below rating threshold, click here to show it.

Stealth Cupcake

Senior Member

02-11-2013

Quote:
Originally Posted by Evolnemesis View Post
A Q name!
no Quinn starts with O.


Comment below rating threshold, click here to show it.

StonerSundays

Member

02-11-2013

Quote:
Originally Posted by Kia Fleur View Post
I understand getting us interested but this is just annoying. We all like the pages and maybe if they were planning on waiting a week they should have released the pages one at a time (don't shoot me guys).

IronStylus, was there a reason you guys did it this way or did the gap and hoard of impatient players not occur to you? Did you guys expect a different response or something? I kinda want to know why you it was decided that we needed a gap between the pages and the PBE release.
Its real annoying as is now, we are still 2+ weeks from her release. So much for a 3 week window hmmm riot?


Comment below rating threshold, click here to show it.

Luxieto

Senior Member

02-11-2013

well, all I know is that as soon as she comes out, we're gonna have day long queue's to get into the PBE. Hopefully, though, this will be a chance to get rid of more toxic players on the PBE.


Comment below rating threshold, click here to show it.

Kia Fleur

Member

02-11-2013

Quote:
Originally Posted by Stealth Cupcake View Post
Yay, Quinn is coming!
Eventually.

Unless a little birdie has told you something...