Definition of League of Legends Champion Skin Types

First Riot Post
Comment below rating threshold, click here to show it.

Ultiria

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Junior Member

08-03-2012

Interesting......

xXxMaCxXx

Junior Member

08-03-2012

=( i like the old frejord ashe picture... =(

Beija

Senior Member

08-03-2012

This is nice but why remove limited skins from champions that only has 2 skins while other champs has 4-6?

Drano518

Junior Member

08-03-2012

everyone wants skins

zabrath

Member

08-04-2012

So, if I'm correct, that means the holiday zilean might comeback on sale this year?

vampircy

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Junior Member

08-06-2012

Cool , but what about skins that are retired will they ever be able to come back to the league.

PsyobonTheDingus

Recruiter

08-06-2012

Is there any way there will be a new Nunu skin?

SilentLirux

Junior Member

08-07-2012

INGLISH

good afternoon says the account owner Lirux 3160 that I won was stolen on July 24, 2012 I changed the account information for a page with key loger sent from the private chat new advertising league of legends and automatically maps and between hacked from the date ends eh not stopped sending email tiket claims he used to change it because he was too old and no longer use but personal and confidential data only knows which account for example the IP that was created nationality country champion last purchased date of birth that was created the account if the account was created with ip Peru Peruvians speak inglish language Espanish not speak to me the account was stolen this with another ip and the suport person speaks inglish I I wonder mail addresses with which to create and mail gave true and did not return my account after I requested access to the account and said it is locked because the stop use if you send an email no one answer because I do not work and I said it is likely that if you do not access the account and recover my Latino friends have recovered the account without having the original email and I have proof and
suport that tells me not to get my mind that I played for 2 years from the beta I say that? I asked now more sensitive data and new data sent eh confidential from other mail for that please me and creating data were ip country champion and correct data sent eh because I believe the account and does not answer me for 5 days apart I've been calling for since the July 24 date look that tells me we are then suspended the account suport me lie and take pictures and the account is still active and I said it suspended five days ago and is a lie that is the suport of the league of Legends of justice eh not put the name of suport but I hope my case I have seen many more current evidence but I think that they would send immediately that I own because nobody knows what I send you I'm just very annoying to have played 2 years in a row and I suport you touch a help instead of answer is that I have many more cases but if my case has already been answered deveria be faster and to meet other cerrlo have not unlocked when my friends have recuperaod their accounts in 5 days in 3 days and look at me from the July 24 and nothing still use my account and is a pain to enter with my other account and I think SilenLirux Lirux see that my account is still used by the hacker as it were their own without nobody does anything about it

Lirux atte -. -
SPANISH

buenas tardes habla el propietario de la cuenta Lirux 3160 won que se me fue robada el 24 de julio 2012 me cambiaron los datos de la cuenta por una pagina con key loger enviada desde el private chat de league of legends publicitando nuevos mapas y entre y automáticamente termine hackeado desde la fecha no eh parado de mandar reclamos por tiket el email que usaba lo cambie porque era demasiado antiguo y lo deje de usar pero los datos personales y confidenciales solo lo sabe el que la cuenta por ejemplo el ip que se creo la nacionalidad país ultimo champion comprado fecha de nacimiento con que se creo la cuenta si la cuenta se creo con ip de peru los peruanos hablamos idioma espanish no habla inglish la cuenta que se me fue robada esta con otro ip y la persona habla inglish el suport que me atiende me pregunto el correo con la que cree y le di el correo verdadero y no me devolvió la cuenta después me pidió acceso a la cuenta y le dije esta bloqueada porque la deje usar si usted manda un email nadie responderá porque ya no funciona y me dijo es probable que si no tiene acceso no recuperaras la cuenta y mis amigos latinos han recuperado su cuenta sin tener el email original y tengo pruebas y
ese suport me dice que no recuperare mi cuenta que jugué desde hace 2 años desde la beta me dice eso ? ahora me pidió mas dato confidenciales y le eh mandado nuevos datos confidenciales desde otro correo para que no dude de mi y los datos fueron la creacion pais ip champion y le eh mandado dato correctos porque yo cree la cuenta y no me responde hace 5 dias aparte llevo reclamando desde el 24 de julio miren que fecha estamos luego me dice que suspendió la cuenta el suport me miente y saco fotos y la cuenta sigue activa y me dijo que la suspendió hace 5 días atrás y es mentira ese es el suport de league of legends de la justicia no eh puesto el nombre del suport pero espero que vean mi caso tengo muchísimas pruebas actuales mas pero creo que las que mande se darían cuenta inmediatamente que yo soy el dueño porque nadie sabe lo que yo mande solo ustedes estoy muy molesto haber jugado 2 años continuos y me toque un suport que en ves de ayudarme no me responde se que tienen muchos casos mas pero si mi caso ya fue respondido deveria ser mas rapido y cerrlo para atender a otro no tener sin cerrar cuando mis amigos han recuperaod sus cuentas en 5 dias en 3 dias y miren yo desde el 24 de julio y nada siguen usando mi cuenta y es un fastidio entrar con mi otra cuenta que me cree SilenLirux y ver que mi cuenta Lirux sigue siendo usada por el hacker como fuera suya sin que nadie haga nada al respecto

ESPERO RECIBIR UNA DISCULPA CUANDO SE DEN CUENTA EL MAL TRATO QUE ME DIERON A PESAR QUE EH JUGADO 2 AÑOS SIN PARAR DESDE LA BETA ENTREGUE MIS DATOS VERDADEROS Y NUNCA LA CUENTA FUE REGALADA NI PRESTADA COMO LO PIENSA ESE SUPORT -.- Y MIENTE EN DECIRME QUE LA SUSPENDIÓ CUANDO SIGUE ACTIVA Y SIGUE USÁNDOLA EL QUE ME ROBO Y HASTA EL DIA DE HOY NO SE ME DEVUELVE MI CUENTA

atte Lirux -.-

CIoudy

Junior Member

08-08-2012

Ahhh i want pax jax

xRQx DannyCosha

Junior Member

08-09-2012

I want jax pax :c