Patch Preview: 1.0.0.122

First Riot Post
Comment below rating threshold, click here to show it.

Rez78

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Recruiter

07-27-2011

Tryn: Now with Barbecue Sauce. The improved Renekton...and even more broken!

Daminhao

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Junior Member

07-27-2011

Muito Rid?culo o que fizeram ao TF e ao Pantheon, voc?s s? est?o perdendo players e deixando de ganhar dinheiro, como podem ver n?o sou o ?nico reclamando das merdas que voc?s fizeram, pra come?ar que gra?a tem joga com pantheon? se a ?nica coisa boa dele era o tele porte(ult) ??? todas as atualiza??es voc?s pioram ele porque n?o apagam ele duma vez? eu jogo muito com ele agora se os noob morrem e ficam reclamando v?o aprender a jogar porque se eu levo stun eu morro pois minha vida ? muito baixa o TF mesma coisa j? chega que voc?s melhoram o TRYNDAMERE que j? era super roubado e mexeram no Master yii que viro um destruidor de torres, RIDICULO, quero meu dinheiro de volta j? ate desinstalei o league Of legends do meu PC, nem quero mais saber dessa merda e meu time ta forra sem contar a EVELYN que tiraram a ?nica coisa boa dela o STUN perderam 6 players conhecidos meus s? por isso, bye bye voc?s tem ate sexta pra arrumar isso, porque eu estava prestes a gastar 50 d?lares em RP. Mas s? se voltar tudo ao normal – E PELO AMOR DE DEUS FA?AM CHAMPIONS NOVOS MAS N?O ALTEREM O RESTO DO JOGO TA BOM ASSIM DEIXA ASSIM!! MORRE SOH QUEM EH NOOB E SE N?O GOSTO VEM x1 COMIGO QUALQUER UM DE VOC?S.

Daminhao

Junior Member

07-27-2011

Very ridiculous what they did to TF and the Pantheon, you're only losing players and failing to earn money as you can see I'm not the only one complaining about the **** that you did, that grace has to start playing with pantheon? if the only good thing it was teleported (last)?? all updates worsen it because you do not erase it at once? I play a lot with him now if the noob die and are complaining will learn how to play because if I take stun I die because my life is very low TF the same thing that you've had enough TRYNDAMERE improve what was already stolen and moved around the Super Master yii I turn a destroyer of towers, ridiculous, I have my money back until the League of Legends uninstalled from my PC, nor do I want to know more of this **** and my team not to mention fodder ta EVELYN who took the only good thing it STUN lost six players known to me only that, bye bye you have until Friday to fix this, because I was about to spend $ 50 on RP. But only if all back to normal - AND THE LOVE OF GOD MAKE CHAMPIONS NEW BUT DO NOT CHANGE THE REST OF THE GAME SO LET HIM SO GOOD AT! EH SOH NOOB WHO DIES AND IF YOU DO NOT LIKE ME COME x1 ANY OF YOU.

Daminhao

Junior Member

07-27-2011

Let's organize and stop playing Leagues Of Legends, until everything returns to normal, the forum and spread with your friends, GAME RIOT is being very mediocre in their attitudes.

bigt553

Member

08-02-2011

wow ive officially quit this game thank you for ruining the 1 champ that stuck out due to his ult good job riot -.-

Brudagon

Member

09-03-2011

****ing worst patch in the history of LoL. Why the heck would you nerf Corki?