Problema con una partida ranked ganada que no aparece

Comment below rating threshold, click here to show it.

KillGabio

Junior Member

01-25-2013

Hola, queria hacer una consulta, no se como contactar a Riot o alguien del servidor. La cosa es que recien estaba jugando una ranked con miss fortune y ya la estaba ganando, estabamos bajando la ultima torre del nexo y justo se me desconecta, no se porque porque internet tenia pero no me volvio a abrir la partida entonces tuve que sacarlo. Que pueden hacer? porque es una ranked ganada que justo se me desconecto dos segundos antes de ganar y no quiere aparecer. Cuando te vas durante una partida te ponen aunque sea leave, pero ya estaba ganada. Gracias!

DunkMasterSwaggy

Member

01-25-2013

**** you

KillGabio

Junior Member

01-25-2013

Thanks! ...

KillGabio

Junior Member

01-25-2013

Hello, I wanted to ask a question, not as someone contact Riot or server. The thing is, I was just playing a ranked with Miss Fortune and was winning, we were down the last tower of the link and just off I do not know why because I had internet but I reopened the game so I had to get it out. What can they do? because it is a right that is ranked gained two seconds before I log out to win and not to appear. When you go for a game put you even leave, but it was won. Thank you!

Viinushka

Member

01-25-2013

Me encanta como la gente te j0de solo porque hablas español.

Te recomiendo que hagas una solicitud en la parte de "Support" justo al lado de "account", (donde sale tu username en la parte superior derecha), allí puedes llenar una solicitud (donde puedes hasta colocar el idioma) que supuestamente llega a los admins. Espero ayude.

Correct translation:

Hello, I wanted to ask a question, I don't know how to contact Riot or someone of the server. The thing is, I was just playing ranked with Miss Fortune and I was winning, we were destroying the last nexus turret and just at that time it disconnects, I don't know why because my internet was working, but it didn't reconect, and I had to leave. What can you do? Because it's a won ranked that disconnected two seconds before winning and it doesn't want to show up. When you leave a game they put you at least "Leave", but it was already won, Thanks!