Latin server?

Comment below rating threshold, click here to show it.

LinzexX

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Junior Member

02-05-2013

Espero el día que el servidor latino salga a la luz.
Se que Riot tiene un servidor brasilero, pero brasil no es Latinoamerica y nadie, que yo sepa en Latinoamerica habla portugués (excepto brasil obvio xD). Ademas, la gran mayoria de nosotros jugamos en el servidor NA o EUW, pero los ping son horribles ,y creo que todo gamer latino quieren su propio servidor.

I hope the day that latin server come true.
I know that, RIOT got a brazilian server, but brazil no is Latin America and anyone, that I know on Latin America speak portuguese. Furthermore, vast majority the latins play on NA server or EUW server, but our ping in these servers are so bad. I guess, that latin LoL gamers want their own server.

Ahora me gustaria que si algún latino lee esto apoyara y diera su opinion al respecto, yo di la mía, le toca a ustedes y quien sabe a lo mejor de aqui partiria la inquietud en los altos mandos de RIOT.

Nathan Wolfwood

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

02-05-2013

From what I know, we will see the latin server this year

Frankiee

Senior Member

02-05-2013

Quote:
Originally Posted by Nathan Wolfwood View Post
From what I know, we will see the latin server this year
Who said that?

Nathan Wolfwood

Senior Member

02-05-2013

Quote:
Originally Posted by lSunRise View Post
Who said that?
Im on my phone right now so i cant give you the exact link but google it, theres already a chilean website with information about the server.