Bloqueo Por Desconecxion

Comment below rating threshold, click here to show it.

SebasCrew

Junior Member

12-09-2012

English

Hello My Name Is SebasCrew As GT

HAVE A PROBLEM WITH LOCK

Well I speak Spanish and if I play on this server Translated into Spanish I have taken Mul well with the other players who speak another language
but the same standard

What I am is that I have an Internet Mul Poor And sometimes I get bajonazos
I have a warning Grade 2 or 3 Logoff
Never in my days Sincerely game lol I purposely Offline

The kiss that I disconnected me during the matches played by the Internet are Saca me
The first time was why I put the headphones so I closed the game and came out an alert window by Bug provocation and then trying to enter the game take long loading and failure

the second was for an impressive lag when loading the game remained at 62% load on my character and I came a loading symbol
And no more carrying, Minimizing the screen had an error message for something that said in English and folder Temp

and the third was a power outage and the Internet were left for 10 minutes maso least relogging account could not came out that my account had been blocked

I've had a look a lock for a day
but now the 2nd block is for 3 days until December 11
My next question is will I go for 10 days?

is a long time without playing and then as single game lol I'm on vacation and not have more to do
I really like this type of game but please
I solved the problem?
or not but that is not so hard on blocking punishment.

Thanks I hope your support of our staff,

I remind you that I have no more to do walks
And my GT is SebasCrew

Thanks Best * - *

Español

Hola mi Nombre Es SebasCrew Como GT

TENGO UN PROBLEMA CON EL BLOQUEO

Pues Hablo español Y si juego en Este Servidor Traducido al español Me he llevado muí bien con los demás jugadores que Hablan otro lenguaje
pero De igual normal

Lo que vengo es Que Tengo un Internet Muí Malo Y aveces me da bajonazos
Tengo Un aviso Grado 2 o 3 Por Desconeccion
Sinceramente Nunca En mis Días De juego De lol Me he Desconectado Apropósito

Las beses que me He desconectado durante las partidas jugadas son por que el Internet me Saca
La primera Ves fue por Que a lo que puse los Audífonos El juego se me cerro Y salio una Ventana de alerta por Provocación De Bug y pues al intentar entrar demoro mucho cargando la partida y fallo

la segunda fue por un lag impresionante que al cargar la partida se quedaba en 62% en la carga de mi personaje y me salia un Símbolo de cargando
Y no cargaba mas, Al minimizar la pantalla había un Aviso de Error Por algo que decía en ingles Y de la Carpeta Temp

y la tercera fue un apagón de energía que hubo y el Internet se fue por 10 minutos maso menos al relogear la cuenta ya no podía salia que mi cuenta había sido bloqueada

ya he tenido una ves un bloqueo por un día
pero ahora el 2do bloqueo es por 3 días hasta el 11 de diciembre
Mi cuestión es la próxima que me pase sera por 10 días?

es mucho tiempo sin jugar y pues ya que solo juego lol y ando en vacaciones no tendría mas que hacer
me gusta mucho este tipo de juego pero por favor
me solucionarían el problema??
o sino que no que no sea tan duro en castigo de bloqueo.

Gracias espero su ayuda De algún Miembro de Staff

Les recuerdo que No tengo anda mas que hacer
Y mi GT es SebasCrew

Gracias Salu2 *-*

http://na.leagueoflegends.com/board/...1&d=1355085464

Comment below rating threshold, click here to show it.

SebasCrew

Junior Member

12-11-2012

INGLES

Ok It's December 11 and then I ran the Lock Wait Eager to solve But I see that nobody Support Staff Not Here.
I just hope that down a bit to lock Punishment not want to wait 10 days for the third notice

only because if given by View this message. _.

ESPAÑOL

Ok Ya Es 11 De diciembre Y pues Se me acabo el Bloqueo Espere Con ansias que Me Solucionaran Pero veo que el Staff Ni nadie Colabora Acá.
Solo Espero Que le bajen Un poquito a la Sanción De bloqueo No quiero Esperar 10 días Por el Tercer Aviso

solo por Si se les Da por Ver Este mensaje ._.