Welcome to the Forum Archive!

Years of conversation fill a ton of digital pages, and we've kept all of it accessible to browse or copy over. Whether you're looking for reveal articles for older champions, or the first time that Rammus rolled into an "OK" thread, or anything in between, you can find it here. When you're finished, check out the boards to join in the latest League of Legends discussions.

GO TO BOARDS


Champion Spotlight: Elise, the Spider Queen

Comment below rating threshold, click here to show it.

Birps

Senior Member

10-25-2012

rappel op as fuuuu


Comment below rating threshold, click here to show it.

November Terra

Senior Member

10-25-2012

Does this mean shes coming out?


Comment below rating threshold, click here to show it.

Rockstar

Senior Member

10-25-2012

Yay thanks Riot, didn't think she was going to be released today!


Comment below rating threshold, click here to show it.

Shakla

Junior Member

10-25-2012

I dont know why her jump isnt a ult . . . nerf that in advance plz it's seems to be SO OP :P


Comment below rating threshold, click here to show it.

November Terra

Senior Member

10-25-2012

Quote:
TheSwiftest:
Yay thanks Riot, didn't think she was going to be released today!


And she still isnt. Probably.


Comment below rating threshold, click here to show it.

Godskore

Senior Member

10-25-2012

sweet


Comment below rating threshold, click here to show it.

DomQc

Member

10-25-2012

gona be nerf next patch not worth it


Comment below rating threshold, click here to show it.

Cest MADNESS

Senior Member

10-25-2012

Why does such an awesome champ come out around harrowing? Gonna be broke after all these goodies, lol.


Comment below rating threshold, click here to show it.

Hatori Hanzo

Senior Member

10-25-2012

Quote:
NinjaC:
So can she be played mid better or jungle anyone that played PBE? thx


Mid is my opinion !

Did try jungle i find shes too easily out shined and her clear time isnt as nice


Comment below rating threshold, click here to show it.

Coaches

Senior Member

10-25-2012

Yet no harrowing skins!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!