Brasileiros que não tiverão suas contas transferidas pro servidor brasileiro postem!

Comment below rating threshold, click here to show it.

Herivelton

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Junior Member

09-23-2012

A minha tambem não...

user: Beri
Summoner: Herivelton
Server: NA

Madson

Junior Member

09-24-2012

hi, I am trying to transfer my account to the Server BR and I'm not getting, is the reason why I created an account with the same name and password on the server Br, I wonder how I can transfer?

TaunkaTruck

Senior Member

09-24-2012

Quote:
Originally Posted by Madson View Post
hi, I am trying to transfer my account to the Server BR and I'm not getting, is the reason why I created an account with the same name and password on the server Br, I wonder how I can transfer?
First of all, thank you for speaking English. I don't know if Riot employees on this server speak your language, but for all the pages everyone has posted, I don't see any employee responding. Please let the others know if they're needing help, to post in English if they are able.

As for your issue, others have asked also about transfers, though the posts I see are usually about the European servers. The answers I recall them getting is that you can't transfer accounts across servers. You need to make a new one. That means if you have a lvl 30 account on NA, Riot wont transfer it to BR, you need to make a new one, starting over at lvl 1.

IF you mean how to change servers on the client, it asks you to choose your region on the login screen itself where you put your password in. Good luck.

FOX Pipino

Junior Member

09-24-2012

Oi então eu demorei muito pra mudar de região ae n dava mais então eu parei de jogar na NA (Login gabrielmiorim, nome do char Fox Pipino)
Fiz uma conta no BR com a mesma senha e mesmo usuario (gabrielmiorim) e nome do char Fox Pipino2 e n consigo mudar agora.. mudei a senha e até o email. tem como voces mudarem pra mim a do NA pro BR

Masattaka

Junior Member

09-25-2012

Login : sienia12
Summoner : Masataka
Server BR

Deletar para eu poder transferir minha conta do server USA

VinnyCannabis

Junior Member

09-25-2012

A minha tbm não foi !!!

Login : VinnyCannabis
Summoner :VinnyCannabis

transferir para Server BR

Paique

Junior Member

09-25-2012

preciso também!!

Login: den2009
Summoner: Paique

Transferir para o servidor BR. Grato!!

KilluaZaoldyeckk

Junior Member

09-25-2012

preciso também que muden minha acc plz nao to conseguindo mudar

Login: rickex

Summoner: KilluaZaoldyeckk

ColdLow

Junior Member

09-28-2012

Gostaria de mudar minha conta do Americano par ao Brasileiro

Conta
:
IDiogomac
nick atual = ColdLow
Pretendo mudar para = Coldin ELUDO

obrigado
entre em contato

diogaston@live.com

MontersMaster

Junior Member

09-29-2012

login: lobored mas mudaram o meu nome para lobored$A só que não me enviaram um email falando mais nada..
Summuner: MontersMaster