RIot Games is Hiring 3D and Environment Artists!

First Riot Post
Comment below rating threshold, click here to show it.

chyaltsaga

Junior Member

08-12-2010

oh yeah i wish the 3D guys will be awesome. wich means we will have a better map design. PLZ Riot announce the new map as soon as you guys can I love you, i mean we love you xD.


Comment below rating threshold, click here to show it.

Leksu

Senior Member

08-13-2010

It's funny how a lot of people thinks that 3D means that we need glasses or new screens and stuff.
Video games have been in 3D since the 90'es. People are just thinking of 3D movies, which is completely different.

Btw, so annoying that Riot has so many cool jobs available, that I have the education for, but can't apply since I live in Europe


Comment below rating threshold, click here to show it.

Lutias

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

08-13-2010

yeah!! new maps FTW!!


Comment below rating threshold, click here to show it.

Fail4Win

Member

08-13-2010

So that's why there were no new maps


Comment below rating threshold, click here to show it.

Valendar

Junior Member

08-13-2010

Oh yes and I am very experianced with drawing clouds.

does that count? can i have my 999,999,999 riot points now?[/QUOTE]


lol ur not too smart even if u do the best draw 999.999.999 seriously?

haha i think ur noob


Comment below rating threshold, click here to show it.

bernadet

Junior Member

08-13-2010

yeeey,
If i would be able to i surely would put in a portfolio,
but california is faaaar away,
And my IGAD study is damm to difficult
NHTV ftw...


Comment below rating threshold, click here to show it.

Siegfrost

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Member

08-13-2010

League of legends can already be played in 3D as i've been playing it in 3D the whole time with Nvidia 3D vision.
What bryonic meant by saying the "3D" int the first page is the 3D in Computer Graphics.


Comment below rating threshold, click here to show it.

technoleonine

Senior Member

08-13-2010

0_0 do i see LoL going 3d? avatar 2, u got serious competition here..

and i don't mean 3d as in wolfenstein 3d.. i mean the real thing ;p


Comment below rating threshold, click here to show it.

Leonspirit

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

08-13-2010

Wow, i cant help but laugh at all the morons who don't understand what Riot means by 3D. The game is all ready in 3D ya morons. Lol. Its not going to be 3D like a 3D movie. Stupid people make me feel so superior sometimes....


Comment below rating threshold, click here to show it.

Erayla

Senior Member

08-13-2010

League of legend is already 3D..................... lol if you hav e a problem go on setting/video and uncheck fast terrain..sorry for may bad english !!But maybe you will have lag...Video lag not networkIf you Uncheck this your game will be full 3D ...