Verdades falsas de lol

Comment below rating threshold, click here to show it.

SuperPenetrator

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Junior Member

02-15-2012

Esta es mi situacion, tengo un estilo de juego algo distinto al de los demas, y estoy CANSADO de que esten siempre tratando de decirme que hacer y que no hacer CANSADO, al punto de desinstalar este juego o al menos hasta que no me baneen porque por lo menos cada 3 juegos estan diciendo que me van a reportar, que situaciones son las que se prestan para esto? las siguientes:

1. Te metes a jugar un ranked y te das cuenta que eres el ultimo, todos escogen y para tu sorpresa ya se armo el tipico equipo de ranked: 1 top 1 jungler 1 mid ap y ad bot, solo falta 1, EL support, resulta que yo soy una bestia como carry ya sea ap o ad o incluso como tank por lo tanto no me gusta jugar como support ya que gracias a mi alta experiencia en el juego, obviamente yo seria mejor carry que un desgraciado newbie con 300 wins en normal que no se ha dado cuenta que habemos algunos con 1500 wins y que se cree capitan de el partido solo porque ha ganado de suerte contra algunos newbies de su bajo nivel, entonces te dicen todos que escojas el support, pero yo deserto y me escojo a irelia, (la intente jugar support pero fue ridiculo) como me lo sospechaba, la sivir con la que me toco bot era malisima y siempre que moria decia que porque no habai escogid un support para que la curara.........pasan dos cosas, primero, es MI JUEGO porlo tanto yo juego lo que a mi se me de la gana, no lo que los demas quieran, y segundo que acaso juego para los demas? yo juego para mi, llegamos al juego solos y cada quien es responsable de sus malas movidas. termino el juego y todos dijeron gg irelia report irelia pls...etc.... pero no se daban cuenta de que la maldita sivir estaba como 0/7 el maldito top estaba 0/9 el inutil jungler solo tenia como 50 cs y el mid era el unico medio decente, entonces que tiene que ver que yo haya o no escogido a irelia? HARTO DE ESTE TIPO DE COSAS.

2. Me meto a jugar dominion, me escojo a heimerdinger, (como ya lo habia dicho antes soy una bestia como carry de cualquier tipo, por lo tanto procuro ir a top pues no hay nada peor que bot en dominion, no sirves para casi nada y siempre tu equipo termina fallando el top, entonces bueno iba para top, un premade ridiculo de 3 estaba en mi equipo, se creian buenisimos entonces entre ellos decidieron que yo debia ir a bot porque "heimer es un bot lane en dominion" entonces significa que no puedo ir a top o que? entonces me dio rabia y dije que no iba a jugar, entonces todos escribieron "report heimer" y bueno me empeze a mover inmediatamente, ya era un juego fail, no los quise ayudar y pues fallaron top, yo cogi otro punto por lo que empezamos a ganar gracias a mi, pero al trio de ridiculos ya proque habian muerto una vez decidieron no jugsar mas y se limitaron a escribir por el chat "report heimer"..........CANSADO!!!

Me meti inmediatamente a otro dominion, escogi de nuevo a heimer, ya habia dicho con anticipacion top.....entonces inicio el juego y todos corrieron para top y un twisted fate empezo, "para que juega heimer si no vas para bot" y empezo con lo de la historia pasada...otra vez....solo que esta vez yo termine de nuevo NUMERO 1, con el top de assist, kills menos muertes, legendary..etc...entonces???? CONCLUSION: se que esta prohibido decir esa palabra aqui entonces dire otra MAlditos newbies.. de ......

Entonces para que posteo esto? para sabes varias cosas, les pasa lo mismo a todos uds??? hare una lista de todas las cosas que hago, que al final siempre termino con el mejor puntaje y carriando a mi fracasado equipo que al principio estuvo criticando todo lo que compraba, hacia etc:

1. Heimer top en dominion
2. Veigar con warmog y heartfrozen
3. soraka ap
4. vayne solo top
5. Nidalee ad tank
6. Anivia triple roa
7 Lux con botas de magic penetration
8. vayne con trinity force
9:tristana con trinity force

GuardianBC

Junior Member

02-15-2012

O.o

DEFACT0

Senior Member

02-15-2012

TL;DR : OP believe that he is a good player, but that is not the true

Nekrogen

Senior Member

02-15-2012

Wrong forum my friend.

Commander Yordle

Senior Member

02-15-2012

These forums are in English, so please post in English.

Sauron

Senior Member

02-15-2012

Yo queiro Taco Bell.

I speako el goodo Spanisho.

Huniz

Senior Member

02-15-2012

This is my situation, I have a style of play something different from others, and I'm TIRED of who are always trying to tell me to do and what not to do TIRED, when about to uninstall this game or at least until I baneen because at least every 3 games are saying that I will report, which are situations that lend themselves to this? the following:

1. You get to play a ranked and you realize you're the last, all chosen and to your surprise already put up the typical ranked team: 1 1 mid top 1 jungler ap and ad bot, just missing 1, EL support, it follows that I am a beast and carry either ap or ad or even a tank so I do not like to play as support and thanks to my vast experience in the game, obviously I would be better to carry an unfortunate newbie with 300 wins in normal not been realized which we have some with 1500 wins and is captain of the party cree only because won of luck against some newbies of their low level, then they say all the support you choose, but I defected and I choose to irelia (try playing the support but it was ridiculous) as I suspected, the Sivir with bot play I was very bad and if said memory because habai escogid a support for healing ......... two things happen, first, is MY GAME FOR AT so I play what I was I please, not what others want, and perhaps second game to others? I play for me, we got to play alone and everyone is responsible for his bad moves. finished the game and they all said gg irelia irelia report pls ... etc .... but did not realize that the **** Sivir was like 0/7 the **** top was 0/9 the useless jungler only had like 50 cs and the mid was the only halfway decent, then you have to see whether or not I chosen to irelia? TIRED OF THIS KIND OF THINGS.

2. I get to play dominion, I choose to Heimerdinger, (as I had said before I am a beast as the carry of any kind, so I try to go top as there is nothing worse than bot dominion, no good for almost anything and Your team always ends up missing the top, so good was going to top, a 3-ridiculous premade was on my computer, then among them believed buenisimos decided I should go to bot because "heimer's a bot lane in dominion" then it means that I can not go on top or what? then I got angry and said he would not play, then all wrote "report heimer" and well I need to start moving immediately, it was a game fail, not because I wanted to help and failed top, I took another point so we started to win thanks to me, but the trio of ridiculous and Proquad had died once more and decided jugsar not merely write in chat "report heimer" ......... . TIRED!

I went immediately to another dominion, again chose heimer, and had said in advance top ..... then start the game and everyone ran for top and twisted fate began, "that plays heimer if not going to bot "and began with the past history ... again .... only this time I finish a new NUMBER 1 with the top of assist, kills minus deaths, legendary .. etc ... then?? CONCLUSION: it is forbidden to say the word dire here so other newbies **** .. of ......

So for posting this? to know several things, same thing happens to all of you??? makes a list of all the things I do, in the end I always end up with the best score and carriando my computer failed to start criticizing all that was bought, etc. to:

1. Heimer top in dominion
2. Veigar with warmog and heartfrozen
3. Soraka ap
4. Vayne just top
5. Nidalee ad tank
6. Anivia triple roa
7 Lux magic boots penetration
8. Vayne with trinity force
9: Tristana trinity force

Commander Yordle

Senior Member

02-15-2012

Quote:
Originally Posted by Huniz View Post
7 Lux magic boots penetration
Giggity.

Mister Omega

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Member

02-15-2012

Heimer does actually rape faces off up top, those missiles REAALLY HURT.