Reclutamiento de equipo de habla hispana. Recruitment of Spanish-speaking team

Comment below rating threshold, click here to show it.

poderosillo

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Junior Member

01-05-2012

Hola a todos, venía aqui porque me interesaría montar un clan de habla hispana, ya que mi inglés es muy malo, debido a cuestiones de mi internet no puedo jugar en el servidor europeo, donde la comunidad hispana es mayor, por eso vengo a ver si hay hispanoparlantes que deseen formar un clan para jugar alguna clasificatoria o simplemente para echar alguna partida de vez en cuando un poco más coordinados, han de ser lvl 30 por el hecho de jugar rankeds, el que le interese que lo diga por aquí.

Busco gente que le guste tomárselo en serio, que sea c apaz de jugar varios roles, que le guste ayudar al equipo, educado por favor ( muy importante), y poco más, yo no soy un gran jugador, probablemente no sea ni un buen jugador, así que intento mejorar continuamente y busco gente que también quiera mejorar, muchas gracias y un saludo a todos.

P.D. Lo siento por mi inglés, lo he tenido que traducir con el traductor google, no sé si haya algún problema por postear en un foro inglés en español, de ser así lo siento.

P.D. 2 A modo de ejemplo me presentaré como me gustaría que os presentáseis:

Nombre de invocador: Poderosillo
LVL: 30
Personajes que mejor manejo: Wukong, Kassadin, Brand, Lux, Ashe, Amumu, Rammus, Kennen, Talon, Xin Zhao, Irelia, Gangplank.
Roles capaz de desempeñar: Ad carry, Ap carry, Jungler Tank/offtank, Solo top, Tank.

Hi, came here because I would be interested to set up a Spanish-speaking clan, since my English is very bad because my internet issues I can not play on the European server, where the Hispanic community is larger, so I come to see if there are Spanish speakers wishing to join a clan to play some qualifying or just take a game from time to time a little more coordinated, to be lvl 30 by the fact rankeds play, which tells you that you are interested in here.

Looking for people who like to take it seriously, that is c Apas to play various roles, who likes to help the team, please educated (very important), and little else, I'm not a great player, probably not even a good player, so I try to continually improve and seek people who also want to improve, thank you very much and best regards to all.

P. S. Sorry for my English, I had to translate with google translator, I wonder if there is any problem for posting in a forum English into Spanish, if so sorry.

P. S. 2 As an example I present as I would like that we present:

Name calling: Poderosillo
Better management Characters: Wukong, Kassadin, Brand, Lux, Ashe, Amumu, Rammus, Kenner, Talon, Xin Zhao, Irelia, Gangplank.
Roles can play: Ad carry, carry Ap, Jungle Tank / offtank, Solo top, Tank.

poderosillo

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Junior Member

01-06-2012

up

poderosillo

Junior Member

01-06-2012

up

killkai

Recruiter

09-02-2012

yo quiero tambien un equipo haci que me uno
mi nombre del juego es killkai

llhydekyll

Junior Member

01-24-2013

me uno n_n

lPyro

Junior Member

01-24-2013

me uno igualmente

LukZhi

Junior Member

02-13-2013

Nombre de invocador: LukZhi
Personajes que mejor manejo: Wukong, Annie, Yorick, Trundle, Nocturne, Amumu, WW, Taric, Udyr, Shaco, Irelia, Hecarim, Malphite, Shen.
Roles capaz de desempeñar: Ap carry, Jungler Tank/offtank, Solo top, Tank.