Rate the last 10 games of the above poster!

First Riot Post
Comment below rating threshold, click here to show it.

frokid

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

10-03-2011

Quote:
Originally Posted by Relinquounus View Post
Yeah great for some comic relief, it hilarious to watch the slow clocks flying all over the place w/ bombs and speed changes, and even if someone focuses you you just ult back up...
ON TOPIC
October has not been good for you sir, maybe try a new champion and just shake things up a bit...
Oh and get some runes =P... they don't seem like much at first but they help...
yea i keep getting stuck with bad teams (hmmm...mabey its me). To lazy to buy runes, MUST BUY MORE CHAMPS! ITS LIKE A **** DRUG.


Comment below rating threshold, click here to show it.

MoreVodkaPlease

Senior Member

10-03-2011

@frokid...okay


Comment below rating threshold, click here to show it.

Phaymous

Member

10-03-2011

Lol above has been critiqued already


Comment below rating threshold, click here to show it.

AntonXD

Senior Member

10-03-2011

Quote:
Originally Posted by MoreVodkaPlease View Post
@frokid...okay
Stop playing co op!


Comment below rating threshold, click here to show it.

MoreVodkaPlease

Senior Member

10-03-2011

Quote:
Originally Posted by AntonXD View Post
Stop playing co op!
lol, will do


Comment below rating threshold, click here to show it.

TeIos

Senior Member

10-03-2011

Quote:
Originally Posted by Phaymous View Post
Lol above has been critiqued already
Very Nice, I'd suggest taking a breather from Morg, but I'm so distracted by that Ranked Singed, very very nice...

At below I BEAT YOU lol and cause I wanna be diffetent Im gonna rate you...
Holy talons you like AD nice history!


Comment below rating threshold, click here to show it.

Jakob

Senior Member

10-03-2011

Quote:
Originally Posted by Phaymous View Post
Lol above has been critiqued already
strong games. singed op.

morgana. i don't like her, and your builds were somewhat crazy. 4 big rods/big rod items? :P:P

Relinquounus: lot of dominion games. hard to tell because dominion is a lot of random. little too many deaths for my liking, try to play safe.


Comment below rating threshold, click here to show it.

CrazedSeal

Senior Member

10-03-2011

Assassination.... And a teemo


Comment below rating threshold, click here to show it.

Moriveck

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Recruiter

10-03-2011

Quote:
Originally Posted by CrazedSeal View Post
Assassination.... And a teemo
Need more wins bro lol


Comment below rating threshold, click here to show it.

Usopp

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Member

10-03-2011

Stop playing swain/twitch/singed/fiddle in a pattern?