Arrest made in Riot Cafe Caper!

First Riot Post
Comment below rating threshold, click here to show it.

Osmodius

Member

05-04-2010

OH.

OM
NOM
NOM
NOM
NOM

cheese and wine?

win.


Comment below rating threshold, click here to show it.

Lolnoobiwin

Senior Member

05-04-2010

Quote:
Originally Posted by Sefam View Post
Yes, if you like eating things, I suppose.
Ummmm.... Doesn't everyone like eating things?


Comment below rating threshold, click here to show it.

shadowwolfx

Junior Member

05-04-2010

i think the nom nom nom nom nom part is what got me.


Comment below rating threshold, click here to show it.

GolbezEt

Junior Member

05-04-2010

love it .


Comment below rating threshold, click here to show it.

Arcarian

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Member

05-04-2010

While I hate playing against Cho'gath, I will be highly amused every time I see this one.

*Sips his tea*


Comment below rating threshold, click here to show it.

omnishaz

Senior Member

05-04-2010

lol. Every time i think maybe im to nerdy or im to much of a dork...Im going to watch this video and remember; No matter what i do ill never reach the level of dork that phreak has demonstrated.


Comment below rating threshold, click here to show it.

GreyWarwick

Member

05-04-2010

Hahaha, i was expecting Cho to eat Phreak in the end but he's just too gentle


Comment below rating threshold, click here to show it.

tEhAJ

Member

05-04-2010

THE MYTH IS REAL!!! OMG iam soooo excited for thes XD


Comment below rating threshold, click here to show it.

Klaste

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Recruiter

05-04-2010

It sounds to me like they will release a skin with these as a new soundset for use with the skin. It sounded to me more like the voices were there, and they modeled the "interrogation" around them. Gonna be pretty awesome.


Comment below rating threshold, click here to show it.

TWINKLETITS

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

05-04-2010

Quote:
Originally Posted by Klaste View Post
It sounds to me like they will release a skin with these as a new soundset for use with the skin. It sounded to me more like the voices were there, and they modeled the "interrogation" around them. Gonna be pretty awesome.
Agreed, the convo seems quite pushed.

My guesses!


Upon Selection
  • "Yes good sir?"
Movement/Attacking
  • "Anything less would be uncivilized."
  • "Anyone for a spot of tea?"
  • "What what what!?"
  • "You cheeky little fellow!"
  • "Oh bother"
  • "Pip pip cheerio"
  • "Nom Nom Nom Nom Nom" (feast)
Taunt
  • "Would you like some cheese with your wine?"
Joke
  • "One can survive everything nowadays... except death."