League of Legends Top 5 Plays of the Week for YOUTUBE!!!

First Riot Post
Comment below rating threshold, click here to show it.

OPsyduk

Senior Member

06-19-2011

Niceee i was waitint for that kind of stuff. Gonna subscribe and i hope you gonna show more cool stuff next week.

+1


Comment below rating threshold, click here to show it.

Gnome Hands

Senior Member

06-19-2011

BUMP OP, Awesome video you got my subscription keep up the good work...


Comment below rating threshold, click here to show it.

PROTATOMONSTER

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

06-19-2011

Awesome Thanks guys. I really hope you enjoy it and keep on subscribing


Comment below rating threshold, click here to show it.

Lyshka

Junior Member

06-19-2011

Keep these up i wanna see some more pentakill wins!


Comment below rating threshold, click here to show it.

WorstEv3r

Junior Member

06-19-2011

Tbh. i don't think those are great plays.
Just really really fed players. :/

Keep looking for matches tho!


Comment below rating threshold, click here to show it.

Lolenvy

Senior Member

06-19-2011

I sent you the poppy match!


Comment below rating threshold, click here to show it.

PROTATOMONSTER

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

06-19-2011

Thanks Lolenvy I got it Ill look through them all and we will see next week For now just spread the word so that we can give away prizes!


Comment below rating threshold, click here to show it.

hohums

Software Engineer

06-19-2011
1 of 3 Riot Posts

Number 1 at the end of the video was amazing.


Comment below rating threshold, click here to show it.

PROTATOMONSTER

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

06-19-2011

Yeah dude haha that Amumu just completely shut them down lol. Bump if you can


Comment below rating threshold, click here to show it.

Beasthandle

This user has referred a friend to League of Legends, click for more information

Senior Member

06-19-2011

Hopefully you can get this going man!

Watching the video thinking, "Hey, I should send in my Amumu clip, he'll like that!"

Goes to number 1...there's my clip

haha, I laughed.