Thread Thread Starter Last Post Replies Views
Welcome to the Forums Archives
Sticky Thread Making the transition to Boards   ( 1 2 3 ... 37) Tamat by GrandMa5TR 362 Riot Post 74,326
Sticky Thread Detecting and banning extreme Intentional Feeders   ( 1 2 3 ... 71) Lyte by ZaWarsman 709 Riot Post 221,029
Soo closeeeeeeeee never give up pk by never give up pk 0 59
Meanwhile everyone is... Mumj9 by Mumj9 0 55
Just a Thought about Forums/Patching   ( 1 2 3 ... 5) Terahdra by Pinky Ryu 41 668
I need to be banned so I can focus on exams. Ban me please.   ( 1 2) Magus Xerath by noob seibot 16 586
Here riot eat up! AksSaASxXCAioPcS by Mâyhêm 8 313
Hey RIOT, don't give up!! hitmebaby333 by hitmebaby333 0 48
I don't think i want to get Pulsefire Ezeal anymore Varthftw by Alex2290 6 176
Why is pentakill one word   ( 1 2 3) CannibalMoose by CannibalMoose 24 670
Hello. :) ƒaìth by ƒaìth 0 45
donde pulsefire mordekaiser Retro Toilet Poo by Keptron 2 102
Brazilian lol player gets owned by customer service chat. Hewwos by Hewwos 0 80
Team Noob Naveed 20 by Rinjai 5 125
It's a race! Steinick by AmSoOP 1 77
ライオット、お願い。   ( 1 2 3) Ruincrear by xenefenex 25 619
Pls.. Ok Cao Dong by Shadow Sathe 2 89
The Servers ... NoFe4R by NoFe4R 2 83
So... why are the EU servers Redfrags by Redfrags 6 180
Oh no server down on game i get to play for free   ( 1 2) PhiloStoner by PhiloStoner 13 369
@Riot: flickering HUD not just for SLI DArKWiNDNiNJa by DArKWiNDNiNJa 1 211
Post your Penta Kill picture SABLEtheDOGGY by SABLEtheDOGGY 0 57
All these people telling me to go outside.   ( 1 2) Yougoplayer by Hak3n 12 441
Hey guys Tatertot11 by Tatertot11 0 42
Riot deleting Serif and Nasus posts. Deathbringeer by Deathbringeer 0 82
Ranked noob need coach   ( 1 2) Forex by BksOnMyJock 12 376
I have a dream   ( 1 2 3) WanderinWolfPak by WanderinWolfPak 22 441
anyone else not care about the server issues?   ( 1 2) oracIe eIixir by Eletale 15 425
Jax or Olaf?   ( 1 2 3) DatPieGuy by ungeneric 22 870
Phrik thx Apapercup by Bowiie Davidson 9 273
this is how there fixing their servers neadien by neadien 8 215
If you want to troll nerds   ( 1 2) Frapz96 by Ghoztly 15 422
After all These Server Down Times We Deserve a Free RP Gift to Compensate   ( 1 2 3 ... 4) darkno by Mrdildobagins 38 1,373
Off in the world of Riot.. The Stormchaser by Zentegi 1 86
Is Riven OP?   ( 1 2 3) Cao Dong by Ohwhynot 26 1,040
Important issue concerning riot games LoG Musa by LoG Musa 1 63
Fun while servers are down Hybridedge by Hybridedge 0 46
Riot's Future in Gaming and compensation for downtime.   ( 1 2) MahZebra by Kiwibait 15 502
Riot, wtf? Jojo qq by Jojo qq 0 64
Servers back up!!! MikuDesu by MikuDesu 0 87
riot别乱搞行么 Blueye by Dorotheus 4 99
A survivor Tiggum by Spade07 1 69
If the Forums can count to 15   ( 1 2 3 ... 7) KiakinBloodz by Kalyan 66 1,854
@Riot Compensation for Server Failure   ( 1 2) Perzn Prince by Hÿperion 13 575
Have you considered a mole planted into ur company? Westerly3 by Westerly3 3 114
Insta close MikuDesu by Probama 5 207
Phreak Does Tons Of Damage.   ( 1 2) To1letseat by Bastilico 11 716
Need New Champ That Looks Like The Predator DerpingSince1990 by DerpingSince1990 3 131
1-20 TehCrow by SnowmaDingerBot 1 65
I have cancer Fustrato by AzureDarkNESS 2 110
I think I'm mad enough to ellicit a Tryndamere emergency post SpoKey by Puppito 7 165
Servers up for anyone else? ChingstaEnx by iMorol 3 144