Thread Thread Starter Last Post Replies Views
Welcome to the Forums Archives
Sticky Thread High-end Graphics Card FPS Issues   ( 1 2 3 ... 69) dArtagnan by Jyrii 686 Riot Post 160,091
Sticky Thread Champion Updates & Refund Requests   ( 1 2 3 ... 13) SquidmoX by Avazion 122 Riot Post 113,137
Sticky Thread Help & Support Forums [START HERE] Aregionius by Aregionius 0 107,139
Sticky Thread [NEW] Having issues Patching 4.15? Click Here! dArtagnan by dArtagnan 0 Riot Post 92,160
Sticky Thread 3rd Party Skin Site Fraud Update   ( 1 2 3 ... 7) SquidmoX by ednortonwhatttt 64 Riot Post 57,898
Sticky Thread Recent twitch scams Desonance by Desonance 0 22,884
Sticky Thread The Wrenchmen's Toolbox - Common Fixes   ( 1 2 3) Elduris by JamesTheSniper 20 19,856
Sticky Thread [NEW] Mobile Payments Suspended Carriers Zephyreal by Zephyreal 0 Riot Post 18,858
tier 3 champion from referal system? Velociti by Bizzi21 4 531
Will someone EVER help ANYONE on this forum ? Jode by Jode 5 531
Problems with frame rates, and more!   ( 1 2 3) Jose Stalin by Kirasin91 20 531
league of legends dominosmrwedge by Eambo 2 531
Trying to figure out how to get the beta launcher downloaded PKPikmin by Daniellynet 1 531
iury RagaBoSyS by RagaBoSyS 2 531
Optimizing my laptop for LoL? P2Flol by P2Flol 0 531
@ Riot... Need help badly...   ( 1 2) Retcrusada by Lion0fZion 15 531
Script Error before Loading Screen   ( 1 2) eSPee by Gathies 11 531
Launcher Problem iHologram by AllenTheGreat 1 531
problem with store? Ujeye by Ujeye 0 531
New PVP.net Patcher and Wine oniokami by oniokami 0 531
Ayuda fps :S Ethifier by Al da Bok 1 531
Riot Website Staff Pls Fix Auras RydasQ420 by RydasQ420 0 531
Locked Screen. No flame. ZackBlowsHard by Konspiracie 3 531
Unable to connect to server Ketten by UltimateStrategi 2 531
Whats wrong with my league of legends? Bloodqueef by Bloodqueef 5 531
If my account gets hacked... iLLuSioNaL92 by Keyru23 5 531
Where Are My Riot Points!?   ( 1 2) Encenti by Encenti 15 531
Constant disconnection Foxrage2 by MÓllenia 1 531
Keylogging issue. PiranhaOfDoom by Haughton 1 531
Collector's Pack Digital Download problem JRubes by Hollymonster 1 531
Help plss riot Azzzzz by Azzzzz 0 531
help: game wont start due to "system error petez0r by reapermaster 4 530
plz check my refer a friend EmRoky by EmRoky 0 530
Im kinda new, and i need help Van Ziel by Van Ziel 0 530
Major Bug, and the WTFBBQ Moment of Beta! Running Naked Fat Man by Running Naked Fat Man 8 Riot Post 530
I don't get haste runes anymore mistia by Jesse Perring 1 Riot Post 530
I keek having this error. rest0 by rest0 0 530
Where to start GuthTechXtended by GuthTechXtended 1 530
Cant access Runes Page 2Sense by Jesse Perring 1 Riot Post 530
Unable to connect to the server caused by lolrecorder?replay WOLKANT by WOLKANT 0 530
Wtf? Old NeeO by Zoroastro 4 530
Server IP's Deathbug by Deathbug 0 530
Amumu Pharaoh skin!! LOLQT by LOLQT 0 530
Error, can't buy RP? Royal Peach by Royal Peach 4 530
Your servers suck balls GamersWarrior by GamersWarrior 0 530
Havent been able to /r In game for months.   ( 1 2) Truhls by Truhls 13 530
Post-Patch Windowed Mode Lag Nubcakelol by Nubcakelol 0 530
Problems Post Patch Bastilico by Bastilico 0 530
Help Leo3 by Falleng0d 3 530
can't login aaab by Jesse Perring 1 Riot Post 530
Need the Laucher .EXE back. Sickboy by Jesse Perring 1 Riot Post 530
game crash Drka0s by Drka0s 0 530
Can log in the game Kileazy by SoupyTwist 1 530
Lol replay falco1029 by lax69fish 1 530
Issue when loading into a game/match urangelaZrael by Jesse Perring 3 Riot Post 530
is there an easy way to transfer LoL to another computer mongongo by Aregionius 1 530
geting leave when i was in game pun15h3r by RobertDownyJr 1 530
league of legends wont start legit matr by legit matr 0 530