Thread Thread Starter Last Post Replies Views
Sticky Thread High-end Graphics Card FPS Issues   ( 1 2 3 ... 23) dArtagnan by EspeonageTieler 225 Riot Post 20,718
Sticky Thread [NEW] Having Issues Patching 4.6? Check Here! dArtagnan by dArtagnan 0 Riot Post 4,058
Sticky Thread The Wrenchmen's Toolbox - Common Fixes   ( 1 2 3 ... 5) Aregionius by GamerOwnerZZ 42 41,533
Sticky Thread Anti-Virus Blocking LoL Patcher SquidmoX by SquidmoX 0 Riot Post 1,263
Sticky Thread Upcoming Mac minspec bump Isto by DaveysGravy 6 Riot Post 2,485
Sticky Thread Phishers and Keeping Your Account Safe Riot Zephyreal by Riot Zephyreal 0 Riot Post 51,822
Sticky Thread Health Bar Glitch Fix dArtagnan by dArtagnan 0 Riot Post 37,568
Sticky Thread LeagueofLegends.exe download issues.   ( 1 2 3 ... 77) Snugglie by TylersGaming 766 Riot Post 1,045,036
Sticky Thread Help & Support Forums [START HERE] Aregionius by Aregionius 0 79,606
Client stuck in Queue Oscar Modest by ifchuz 1 290
Something wrong with the servers? fed flinstone by siriusward 7 205
Game wont start Mallyvolent by Mallyvolent 0 20
Still in a game? Chubo5 by Chubo5 0 30
stuck in champ select Vindicator by Taisaw 1 37
my game is not starting RIGHT NOW   ( 1 2 3) yesiamchinese by 671NOOB671 24 818
Please buff servers. Nerf crash. Crash OP. Redamntion by anyting 1 103
Login Queue protoplayer by protoplayer 0 40
Cannot ReConnect to game LiquidHuK by PresidentNotSure 2 93
Stuck in Champ Select malibar by YouHearThat 2 40
servers are @#$! Yougoplayer by Yougoplayer 0 63
Game won't start, had dunk team Defnist47 by mdm2o1 1 109
The prophecy was true Gord Game by Gord Game 0 38
Servers y u mess me up Misread by Misread 0 52
Client crash Sir Koogles by Sir Koogles 0 20
Mass disconnect? G3tdownorlayd0wn by G3tdownorlayd0wn 0 40
DotA Time StompEmlnTheNuts by iMaelstrom 8 278
Can't Reconnect - Ranked Game WarEagle53 by WarEagle53 0 17
Couldn't pick in champ select Riffraffselbow by Riffraffselbow 1 30
Stuck in reconnecting   ( 1 2) Deost by 13th Guardian 14 494
game just started for me W0lfbrah by W0lfbrah 0 36
Stuck in champ select muffint1ts by muffint1ts 4 114
Help please riot attention Phoneixflare by Taisaw 3 60
Wtf league of legend glitch MonkeyJunkie by l HAZ MILQ 1 58
Possible LoL Hacks? SpirtProbe by SpirtProbe 0 36
Omg omg please fixzxzxzxzx Lizcha by Lizcha 0 57
Riot Help Us xSubliminalGamer by xSubliminalGamer 0 25
Riots Servers and Client hgfjjj by Darsaga 3 130
Meanwhile at riot games ScholarUrf by MMM103 6 317
Disconnections? KodaStorm by KodaStorm 0 45
It is happening !!!!!!!!!!!!! Desterixx by Lethalprophecy 1 66
ok guys this is getting redicious   ( 1 2) yesiamchinese by FistOf7Dragons 10 273
Why is the login Q over 9000.........   ( 1 2) RenzyingtonK by FirstForsaken 14 1,034
Everyone else is making a thread... So Twittly by Twittly 0 35
Another broken game Shutha by Shutha 0 28
Stuck in champ select game won't start HeartlessXiao by gorfisadwarf 1 63
How to random glitch IS11065d2475c77fb781c3b by IS11065d2475c77fb781c3b 0 28
lol stuck at game starting soon MMM103 by llWardenll 4 213
Riot servers are frozen for most people Yill Kourself by Yill Kourself 0 40
Game isnt starting and i can't reconnect TitanOfMagic by TitanOfMagic 0 16
Stuck in "Prepare Yourselves..."   ( 1 2) Riukke by LethalLingerie 13 569
Soooo yea Riot Help my account plz Cabvle by Cabvle 0 23
Im forever stuck Chaox Theory by Chaox Theory 0 28
stuck at champ select I Cookeh I by Sty13z 2 85
Something is Wrong Rice Boy1233 by Rice Boy1233 0 27
Help Plzz Really Bad Problem OxyPing by OxyPing 0 22
League installer JayyNguyeenZ by JayyNguyeenZ 0 30
Bugged Ranked Game:Cant connect WZB by WZB 0 40
Sound issue Wuste by Wuste 0 21
Cannot connect to servers, stuck at retrieving data, constant disconnects. s5300 by s5300 5 467